Okosan stílusos

Okosan stílusos

Gwen Stefani - Az első számú stílusikon

2023. február 10. - Zatoschil Ballai Andor

Életem során nagyon sok előadot hallgattam, sokat tanulmányoztam a divatot és dolgoztam is már nagymárkájú divatboltokban is. Mostanra, a huszas éveim közepére már kialakult a saját konkrét öltözködési stílusom, amely valamilyen szinten Gwen Stefaniról inspirálódott, de a saját személyiségemet is belevittem. Rengeteg stílusjegyet lestem el tőle, amit büszkén alkalmazok a saját öltözködésemben, ezeket vesszük most górcső alá.

Mivel általában platina szőke vagyok és használok egy csekély barnító krémet, ezáltal tudom, hogy nekem elsősorban a fekete és fehér ruhadarabok állnak a legjobban, extrémebb mintázatokkal megspékelve és feldobva a felszerelést, ugyanakkor egy kis pasztell kék vagy pink színnel feldobom az egész kinézetemet.

capture13.PNG

Amit Gwentől lestem el egyértelműen öltözködés terén az a dupla felső volt. Pontosabban azt takarja magában, hogy alól veszünk fel egy elegánsabb inget és rá egy pasztel színű felsőt, vagy egy lazább, hosszabb pulcsit és a pulcsira veszünk egy rövid ujjú polót, lehetőleg nagyobb méretben. Így mindkét felső rész hangsúlyban létezik és kellemes hatást kelt. Legalábbis nekem nagyon tetszik és szinte védjegyemmé vált, hogy egy hosszabb pulcsira veszek egy nagyobb polót, amolyan rockosabb hatást kelt, de ezt lehet elegánsabb formában is viselni. A fenti képen Gwen látható ennek elegánsabb kiadásában, én pedig a lazább verzióját viselem.

capture1.PNG

A másik nagyobb inspiráció, amit ellestem tőle az a bandana volt. Az énekeső imádja kombinálni és ötvözni több különböző stílusnak a jegyeit és ezáltal képez ő egy egyedi stílust, amelyről a mai napig sokan inspirálódnak. A bandana nevezetű fejdísz végtelenül sok különböző színben és formában található, a képen Gwen épp egy fekete színű bandanát visel, én pedig egy pasztell pinket, ami a kedvenc kiegészitőm lett az elmúlt hónapokban. De megfigyelhető a hasonlóság a teljes felszerelésben is, mindketten fekete és fehér színeket használunk leginkább, de érdekesebb mintázatú darabokat összekombinálva. A bandana pedig megkoronázza ezt az egyedi, stílusos megjelenést

capture12.PNG

Gwen Stefani már több évtizede a zenei pályán van, karrierjét a No Doubt együttessel kezdte, de azóta 3 szóló albumot is piacra dobott. Ugyanakkor volt több saját divat kollekciója és jelenleg a szépség ipari világot hódítja meg új smink kollekciójával. Egyedi és merész stílusa nem csak engem inspirált, Rita Ora, Bebe Rexha, Iggy Azelea és Ava Max is mind Gwen Stefanit tartják példaképüknek öltözködés terén. Egyértelműen stílust teremtett, amely megállta az idő próbáját.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://okosanstilusos.blog.hu/api/trackback/id/tr318046442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása